Лайнер сертифіковано для посадки в складному аеропорту London City, а при неповній заправці може експлуатуватися в аеропортах, де діє обмеження по вазі. Так, наприклад, з ключового для Нью-Йорка «Тетерборо» він може перевезти пасажирів в Лос-Анджелес, не порушуючи при вильоті встановленого ліміту в 100000 фунтів. Це найбільший бізнес-літак, який може впоратися з таким завданням, і в Embraer люблять згадувати про те, наскільки переконливо він виглядає на тлі інших джетів в подібних аеропортах. На Lineage 1000, як і на регіональних літаках Embraer, встановлена електродистанційна система управління власної розробки.
Початковою концепцією, якою керувалися розробники салону, стала «будинок далеко від дому». Це дозволило створити модульну конструкцію, при якій в кожній з п'яти умовних зон, може бути встановлений свій функціональний блок. При бажанні кілька таких зон можна об'єднати - наприклад, для створення вітальні з диванами та великим телевізором. Такий підхід дозволив здешевити та прискорити процес, зберігаючи широкий вибір можливостей для майбутніх власників. Хоча фюзеляж Lineage 1000 і менше, ніж у інших бізнес-лайнерів, його простору цілком вистачає для окремої спальні з ванною кімнатою та душовою кабіною у хвості та житлового приміщення для 12-16 пасажирів.